ساخت درب پارکینگ غرب تهران :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

 

  درب آکاردئونی غرب تهران


درب پارکینگ ریلی که به صورت اتوماتیک کار می کند، یکی از پرکابردترین و رایج ترین درب های مورد استفاده برای اماکنی همانند پارکینگ هاست. باز و بسته شدن این درب ها با حرکت روی یک ریل انجام می شود. نام دیگر این درب ها درب آکاردئونی یا درب کشویی است. ساختار این درب ها به این شکل است که یک طرف درب که طولی بیش از 2 متر دارد، با حرکت روی ریل به جهت راست یا چپ به صورت کشویی حرکت می کند و باعث باز شدن محل ورود می شود. در این مقاله قصد آن را داریم تا ساخت درب پارکینگ غرب تهران را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر غرب تهران هستید، ساخت حفاظ های ساختمان خود را به ما سفارش دهید

با تلفن 09124199829   تماس بگیرید

درب ریلی اتوماتیک پارکینگ چه ویژگی هایی دارد؟
این درب ها ویژگی هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:
• اولین ویژگی این درب ها در سرعت بالای آن هاست. به طوری که به سرعت باز و بسته می شوند.
• آسان بودن کار با آن ها ویژگی دوم است.
• امکان کنترل از راه دور و ریموت کنترل ویژگی بعدی آن است.
• کنترل این درب ها حتی با تلفن همراه هم امکان پذیر است.
• به کارگیری این درب ها برای درب های عریض امکان پذیر است.
• برای مواقع اضطراری می توان از باطری استفاده کرد.
• می توان از سنسور چشمی و حرکتی مادون قرمز به منظور کنترل سرعت استفاده کرد.
• این درب ها بی صدا بوده و تردد نامحدود امکان پذیر است.
درب های پارکینگ ریلی اتوماتیک چه مزایایی دارد؟
ساختار این درب ها که توسط آهنگری انجام میشود به گونه ای است که امکان نصب درب نفر رو درون آن ها وجود دارد که با استفاده از آن، نیازی نیست که درب به صورت مکرر باز و بسته شود. که این مساله نهایتا باعث می شود عمر مفید درب افزایش یافته و از استهلاک آن جلوگیری شود.
از دیگر مزایای این درب ها آن است که در صورت عریض بودن درب پارکینگ، می توان از درب کشویی در طرفه برای باز و بسته کردن استفاده کرد.
مزیت سوم درب های پارکینگ ریلی در کم صدا بودن و عدم آلودگی صوتی آن است که از این نظر اسباب آزار همسایه ها نمی شود.


حساس بودن در برابر موانع مزیت دیگر این گونه درب هاست که خرابی و آسیب را کاهش می دهد. کم بودن میزان فضای اشغال شده را می توان دیگر مزیت مهم این قبیل درب ها دانست. با ریموت کنترل می توان به راحتی و بدون آن که از خودرو پیاده شوید، درب را باز و بسته کنید. سرعت بالا در استفاده و مقاومت بالا در مقابل تغییرات آب و هوایی را می توان به عنوان دو مزیت مهم دیگر درب های ریلی پارکینگ برشمرد. ساخت درب ریلی توسط جوشکار سیار غرب تهران
انواع درب پارکینگ ریلی
درب های پارکینگ ریلی به دو نوع درب ریلی تک لنگه و درب ریلی دو لنگه تقسیم می شود که در ادامه به توضیح مختصر هر کدام پرداخته ایم.
درب ریلی تک لنگه
ساختار این درب ها به گونه ای است که تنها یک لنگه تشکیل دهنده آن است که این یک لنگه به هنگام باز شدن به درون محفظه دیوار می رود و به هنگام بسته شدن از آن خارج می شود. که این ویژگی باعث میشود برای حفاظ پنجره هم کارربردداشته باشد. این نوع درب ها بیشتر در پارکینگ هایی استفاده می شود که ورودی ان ها خیلی عریض نیست و محفظه دیوار به اندازه کافی فضا برای رفتن لنگه درب به درون آن دارد.
درب ریلی دو لنگه
این نوع درب پارکینگ ریلی در واقع شامل دو لنکه درب است که در کنار یکدیگر هستند. به هنگام باز و یا بسته شدن درب، این دو لنگه روی ریل حرکت می کند. سرعت باز و بسته شدن درب دو لنگه در مقایسه با درب تک لنگه بیشتر است. این نوع درب ها بیشتر در جاهایی نصب می شود که دیوار یک سمت محفظه کافی برای مخفی شدن لنگه درب ندارد یا این که سازنده ساختمان قصد دارد مدت زمان باز و بسته شدن کم تر باشد.
ساخت درب پارکینگ غرب تهران
به دلیل انبوه فراوان استفاده از خودرو در شهر تهران، لزوم پارک کردن آن ها در پارکینگ های ایمن همواره مورد توجه صاحبان خودروها بوده است. در ساخت پارکینگ ها، باز و بسته شدن آسان درب یکی از موارد مورد توجه است. درب پارکینگ ریلی راهکاری است که می توان بدون اشغال فضای زیاد، به راحتی درب پارکینگ را باز و بسته کرد و برای درب آهنی حیاط هم از آن استفاده میشود. بیشتر این درب ها اتوماتیک بوده که به آسانی و با ریموت کنترل، باز و بسته می شود. ساکنان مناطق و محله های غرب تهران می توانند برای درب پارکینگ خود با مراکز ساخت درب پارکینگ ریلی غرب تهران تماس برقرار کرده و با هزینه مقرون به صرفه پارکینگ خود را به درب ریلی مجهز کنند.

  • ۰۰/۰۵/۳۰
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی