بایگانی فروردين ۱۳۹۹ :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ساخت و نصب انواع حفاظ پنجره فرفورژه در تهران توسط صنایع فلزی آریا

امنیت جزو جدایی ناپذیر هر جامعه بشری است، امنیت در میزان رفاه هر جامعه ای جزو شاخص های ضروری به حساب می اید که رابطه ای مستقیم با سطح رفاه جامعه دارد. به این صورت که افزایش تراز امنیت باعث افزایش رفاه ان جامعه می شود. وقتی صحبت از امنیت می شود ناخود اگاه کلمه سرقت و راه های مقابله با ان به ذهنمان خطور می کند در ادامه به حفاظ پنجره ساختمان و نقش کلیدی ان در امنیت منزل می پردازیم.

 

 

 

قیمت حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ضد سرقت چهار پهلو شکمی

 

 

حفاظ پنجره فرفورژه

 مدل حفاظ پنجره فرفورژه نصب شده برای آپارتمان در تهران

 

حفاظ پنجره آهنی ساده

عکس حفاظ پنجره آهنی ساده با قاب که دارای مقاومت بیشتری است

 

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه دو رنگ نصب شده روی بالکن

 

حفاظ پنجره ویلا

مدل حفاظ پنجره ویلا

 

حفاظ پنجره مدرن و شیک

حفاظ پنجره مدرن و شیک

 

امنیت خانه و خانواده شما بسیار مهم است ، چیزی که نمی توانید از آن غافل شوید و نصب یک سیستم امنیتی مانند دوربین ممکن است کافی نباشد. حفاظ های آهنی محکم برای درب ها و پنجره ها امنیت و محافظت بیشتری به شما می دهد و ما در کارخانه آهن آریا معتقدیم که با اضافه کردن نرده حفاظ به پنجره ، امنیت خانه شما افزایش می یابد. ما این نگهبانان پنجره را به گونه ای میسازیم که مانند یک اثر هنری زیبا باشد. استاندارد فاصله بین نرده ها را جوری تنظیم میکنیم که هیچ کس با لاغر ترین اندام نتواند از آن عبور کند و استحکام را به حدی می رسانیم که هر انسان قدرتمندی نتواند به راحتی بین نرده ها را باز کند.
همچنین میتوانید هماهنگ با رنگ و طرح حفاظ پنجره برای بالکن، راه پله ها ، دیوار ها و درب ها نیز حفاظ سفارش دهید. یک هارمونی بی نظیر در تمام سیستم های حفاظتی آهنی در کل ساختمان شما ایجاد خواهیم کرد. در صفحه اصلی این سایت حفاظ های درب آکاردئونی را مشاهده خواهید کرد.

 

حفاظ پنجره مدرن

 

حفاظ پنجره فرفورژه

 

حفاظ پنجره بازشو

 

حفاظ پنجره متحرک یا باز شو

 

طرح حفاظ پنجره مدرن

 

نرده حفاظ پنجره مدرن

 

نرده حفاظ پنجره گرد دایره ای

صنایع فلزی آریا تولید کننده حفاظ پنجره تهران جدید و مدرن و انواع حفاظ درب آکاردئونی تهران برای آپارتمان، مغازه و پارکینگ و حفاظ دیواری

نقش و اهمیت حفاظ پنجره ساختمان در ارتقا امنیت

وقتی صحبت از سرقت از منازل می شود همه ما این تصور را داریم که دزد ها فقط از درب ورودی ساختمان وارد منزل ما می شوند و اموالمان را سرقت می کنند.  این در حالی است که شما پنجره ساختمان تان را فراموش کرده اید. پنجره شاید گزینه اول برای ورود به ساختمان و سرقت نباشد اما باید این نکته را در نظر گرفت که ورود از یک پنجره بدون حفاظ فلزی بهتر از درگیر شدن با انواع قفل ها و درب اهنی است. اینجاست که میتوان به اهمیت وجود حفاظ پنجره پی برد.

در بیشتر ساختمان های تک مرتبه یا به اصطلاح ویلایی وجود حفاظ پنجره ضروری به نظر میرسد. اما این سوال پیش می اید که آیا وجود این حفاظ ها در اپارتمان ها نیز لازم و ضروری است؟ پاسخ به این سوال را می شود در دو جواب بررسی کرد.  اولین پاسخ را در مورد طبقات اولیه اپارتمان ها ارائه می دهیم.

تحقیقات نشان می دهد تقریبا هفتاد درصد سرقت ها از اپارتمان ها اکثرا از طبقه همکف و طبقه اول صورت میگیرد و وجود یک پنجره بدون حفاظ عاملی شده است تا بارها و اجناس سرقتی از منزل بدون ایجاد سرو صدا در راه پله مستقیما به بیرون انتقال پیدا کند. در صورتی که اگر این وسایل از راه پله ها حمل می شد باعث ایجاد سرو صدا و خبردار شدن سایر همسایه ها می گشت.

 اما در پاسخ به این سوال که در طبقات فوقانی حفاظ پنجره ساختمان به چه دردی میخورد این است که حفاظ پنجره ساختمان  صرفا برای ایجاد پوشش امنیتی برای مقابله با سرقت اموال نیست و این نکته هم وجود دارد که این حفاظ ها بارها مانع از سقوط اشیا و انسانها علی الخصوص کودکان از پنجره ها شده است . یک شی یک کیلوگرمی وقتی از بالای یک ساختمان 7 طبقه به زمین می رسد. در اثر شتاب گرانش زمین هنگام برخورد به زمین نیروی حدودا 20 کیلوگرمی را به محل برخورد وارد می کند، حال شما تصور کنید این جسم یک کیلوگرمی به سر یک رهگذر یا خودروی عبوری اصابت کند چه اتفاقی خواهد افتاد!.

 حفاظ پنجره ساختمان جزء لاینفک امنیت ساختمان ها میباشد اما متاسفانه به دلیل ضعف قوانین نظارتی در سازمان نظام مهندسی در این حوزه باعث شده تا پیمانکاران و سازندگان ساختمان، از اجرای این مورد ساده ولی ضروری سرباز بزنند.

 

 

انواع حفاظ پنجره ساختمان

حفاظ پنجره ساختمان بر اساس طرح و مدل انواع گوناگونی دارد.  اما طبقه بندی این مورد بیشتر بر اساس ثابت یا متحرک بودن حفاظ پنجره ساختمان می باشد. قیمت تمام شده حفاظ ها به نوع طرح و متریال، نوع و وزن پروفیل های ان وابسته است.

 اغلب طرح های استفاده شده در حفاظ پنجره ساختمان یا به صورت میله ای موازی است یا میله ها به صورت مشبکی ساخته می شوند و یا از جوشکاری فرفوژن در طرح هایی زیبا و خاص به دست می آید.  از نظر زیبایی شناختی نوع اخر بسیار جالب و قابل توجه است.  اما از نظر نوع ، این حفاظ ها به دو دسته ثابت و متجرک تقسیم می شوند، نوع ثابت به صورت دائمی جوشکاری می شود، اما نوع متحرک یا به اصطلاح اکاردئونی ان این قابلیت را دارد که فقط در زمان لازم بسته و از داخل قفل شود و در زمان دلخواه باز شود.

برای سفارش ساخت انواع حفاظ پنجره فرفورژه و ساده آهنی در تهران با شماره تلفن: 09126215957تماس بگیرید

بازدید رایگان در تهران از 8 صبح تا 12 شب

سفارش ساخت انواع حفاظ پنجره متحرک در تهران با تلفن : 09126215957

مدل های دیگر حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ساده و شیک

حفاظ پنجره ارزان

بورس حفاظ پنجره تهران

قیمت حفاظ آهنی پنجره

حفاظ پنجره ریلی

عکس حفاظ پنجره دوجداره

حفاظ پنجره از داخل

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره تاشو

 

  • almas site
  • ۰
  • ۰

تولیدکننده حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان مدل آکاردئونی

بسیاری از مردم در زمان کنونی سعی می کنند امنیت ورودی های خانه های شان را با روش های متفاوت مانند انواع حفاظ ها و درب های ضد سرقت تامین کنند و به هر نحوی از ورود سارقان و دزدان به داخل خانه جلوگیری کنند، در این مطلب سعی می کنیم شما را با کارخانه آریا حفاظ به مدیریت آقای عبدی که بزرگترین تولیدکننده حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان مدل آکاردئونی در تهران است آشنا کنیم و تصویر  انواع حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان که توسط این تولیدی ساخته و نصب شده است را در اختیار شما قرار دهیم.

درب های آکاردئونی چهارچوبی فلزی با پروفیل های عمودی، افقی و مورب می باشند که یک ریل فلزی در بالای درب و یکی در پایین درب آنها را حرکت می دهد و به بخشی چرخ دار نیز مجهز می باشد تا وزن درب را تحمل کند. صنایع فلزی آریا انواع نرده و حفاظ ساختمان حفاظ پنجره ، درب های آهنی حیاط و پارکینگ و مغازه و انواع محافظ اهنی دیوار ، نرده حفاظ روی دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی میباشد. حفاظ درب آکاردئونی آهنی برای آپارتمان و مغازه و پارکینگ

ما در طراحی، ساخت و نصب نرده های آهنی، گیتس، نرده ها و پنجره ها برای مشتریان مسکونی، تجاری و صنعتی با قیمت های بسیار رقابتی تخصص داریم. علاوه بر این می توانیم ساختارهای فولادی و آهنی ساختمانی برای ساخت و ساز جدید را تولید کنیم؛ طراحی و ساخت سازه های جدید در معماری مانند راه پله های فلزی گرد، نردبان برای دسترسی به گودال و سقف، پل های فلزی برای پارک ها؛ و همچنین ایجاد اقلام تزئینی مانند اسکلت فلزی دیوار، مبلمان

درب اکاردئونی کرج

حفاظ پنجره کرج

سفارش ساخت انواع حفاظ ضد سرقت ساختمان در تهران با تلفن : 09126215957

 

  • almas site
  • ۰
  • ۰


روش های قوی و اثبات شده ای برای محافظت از فولاد وجود دارد تا بتواند تقریباً به طور نامحدود عملکرد بالقوه خود را انجام دهد.

پانل های فلزی پوستی قوی و چند منظوره را برای ساختمان ها فراهم می کنند: آنها داخلی را در برابر عناصر محافظت می کنند ، از باد و برف پشتیبانی می کنند و در بسیاری موارد کنترل حرارتی و عایق صوتی را فراهم می کنند. با این حال ، هر ماده محدودیت های خود را دارد و فولاد در برابر خوردگی آسیب پذیر است. خوشبختانه ، روش های قوی و اثبات شده ای برای محافظت از فولاد وجود دارد تا بتواند به طور نامحدود عملکرد بالقوه خود را انجام دهد.

پانل های فلزی اغلب با رنگ هایی با کارایی بالا رنگ آمیزی می شوند - و تحولات اخیر در فناوری پوشش ، آن لایه محافظت را به ارتفاعات جدیدی سوق داده است. اما برای گسترش بیشتر حفاظت ، سازندگان می توانند از گالوانیزه شدن زیر پوشش استفاده کنند.

گالوانیزه فرآیندی برای پوشش فولاد یا آهن با لایه ای از روی برای محافظت از آن است. این ماده از اواسط قرن 18 استفاده شده است - البته با مدرنیزاسیون ها و پیشرفت ها - و همچنان یکی از پرکاربردترین محافظت از فولاد در سراسر جهان است.

پانل های دیواری فلزی با روش گرم کردن گالوانیزه شده ، که در آن فولاد به معنای واقعی کلمه در روی مذاب غده می شود. به طور صحیح استفاده شده ، گالوانیزه روی مانند رنگ قابل لایه برداری نیست و باعث لایه برداری نمی شود. روی در فولاد پخش می شود و این دو را با هم به یک تکه فلز پیوند می دهد.

لایه روی از دو روش از فولاد محافظت می کند. اول ، به عنوان یک لایه مانع فیزیکی عمل می کند. آب نمی تواند فولاد را لمس کند زیرا با روی پوشانده شده است.

دوم ، باعث پیدایش گالوانیسم می شود. گالوانیسم پدیده ای است که با وجود یک مایع رسانا به نام "الکترولیت" در تماس با هم قرار می گیرد. یکی از فلزات الکترون را به دیگری می دهد و جریان الکترون حاصل ، جریان الکتریکی است که از باتری می گیریم. این سه عنصر با هم یک "سلول گالوانیک" تشکیل می دهند.

در یک یادداشت جالب تاریخی ، گالوانیزه نام خود را از لوئیجی گالوانی گرفت ، که یک فیزیکدان و پزشک قرن 18 و یکی از اولین آزمایش کنندگان در کشف برق بود. یکی از همکارانش ، الساندرو ولتا ، باتری الکتریکی را اختراع کرد و جریان الکتریکی تولید شده شیمیایی را "گالوانیسم" نامید تا از همکار خود نام برد.

هنگامی که گالوانیسم رخ می دهد ، فلزی که الکترون ها را رها می کند ، در واقع از نظر جسمی کاهش یافته و قربانی فلز دیگر می شوند ، که به نوبه خود تقویت می شود. به الکترون گیرنده "آند" گفته می شود ، و گیرنده الکترونی "کاتد" نامیده می شود. تعیین اینکه فلز قربانی می شود بستگی به ترکیب مولکول های آنها دارد. یک جدول نوشته شده استاندارد از فلزات به نام سری های گالوانیک وجود دارد ، که نشان می دهد فلز به الکترون ها می دهد و کدام یک از جفت های خاص را می گیرد. در مورد روی و فولاد ، روی فلز قربانی است.

 

در یک صفحه فولادی گالوانیزه ، اگر هم لایه رنگ و هم لایه روی خراشیده شوند و فولاد در معرض عناصر قرار گیرد ، می توان سلول گالوانیکی ایجاد کرد. وجود آب این واکنش را تا حد زیادی تسریع می کند. روی به عنوان یک آند قربانی در امتداد لبه خراش عمل می کند ، الکترون ها را قربانی می کند و رو به زوال می رود ، در حالی که فولاد نسبتاً بی تأثیر باقی می ماند و مانع از پخش شدن زنگ زدگی در زیر پوشش و فراتر از آن می شود. این عمل اغلب به عنوان محافظ کاتدی نامیده می شود.

البته در هر زمان پانل فلزی آسیب دیده و فولاد در معرض آن قرار گرفته است ، باید با چیدن بتن و رنگ آمیزی مجدد به موقع تعمیر شود تا دوباره فولاد محافظت شود و قبل از تخلیه روی ، واکنش گالوانیک متوقف شود.

گالوانیزه G-90 (به ازای استاندارد ASTM A653 مشخصات استاندارد برای ورق فولادی ، روکش روی (روکش شده با گالوانیزه) یا آلیاژ روی با آلیاژ روی (Galvannealed) توسط فرآیند Hot-Dip) به یک پوشش گالوانیزه با ضخامت استاندارد اشاره دارد. ضخامت 0.9 اونس روی در هر فوت مربع از فولاد را نشان می دهد. برای فولاد ورق ، این تعداد برای هر دو طرف است که برابر با 0.45 اونس در هر طرف است.

در سال های اخیر ، پوشش های آلیاژی ایجاد شده است که از ترکیبی از آلومینیوم و روی استفاده می شود ، که اغلب به آنها AZ-50 یا AZ-55 گفته می شود. این کلاس از پوشش ها شامل Galvalume و Galvalume Plus است ، محصولات ثبت شده شامل 55٪ آلومینیوم ، 43.4٪ روی و 1.6٪ سیلیکون. ترکیب آلومینیوم در پوشش باعث دوام آن می شود زیرا اکسیدهای آلومینیوم بسیار سخت تر از اکسیدهای روی هستند. اگر لایه های محافظ به داخل فولاد خراشیده شوند ، روی بلافاصله در اطراف آن به عنوان یک آند قربانی عمل می کند (مانند گالوانیزه) ، اما آلومینیوم در جای خود باقی می ماند و باعث افزایش بیشتر پیشرفت خوردگی حتی با استفاده از روی می شود. این پوشش های آلومینیومی روی حتی بیشتر از گالوانیزه کلاسیک در برنامه هایی که نیاز به دوام بیشتری دارند اثبات شده است.

پانل های دیواری و سقفی Star Building System از این فناوری ها نهایت استفاده را می کنند تا عملکردی طولانی مدت داشته باشند. تابلوهای دیواری تک لایه همه دارای پوشش Galvalume Plus و Signature 200 یا Sign هستند

صنایع فلزی آریا تولید کننده حفاظ پنجره تهران جدید و مدرن و انواع حفاظ درب آکاردئونی تهران برای آپارتمان، مغازه و پارکینگ و حفاظ دیواری

  • almas site
  • ۰
  • ۰

صنایع فلزی آریا با بهترین کیفیت در طراحی و خدمات ساخت و نصب نرده های آهنی ساختمان های مسکونی و تجاری و حفاظ درب و پنجره فرفورژه در تهران با قیمت های مقرون به صرفه. ما در طراحی، ساخت و نصب نرده های آهنی، گیتس، نرده ها و پنجره ها برای مشتریان مسکونی، تجاری و صنعتی با قیمت های بسیار رقابتی تخصص داریم. علاوه بر این می توانیم ساختارهای فولادی و آهنی ساختمانی برای ساخت و ساز جدید را تولید کنیم؛ طراحی و ساخت سازه های جدید در معماری مانند راه پله های فلزی گرد، نردبان برای دسترسی به گودال و سقف، پل های فلزی برای پارک ها؛ و همچنین ایجاد اقلام تزئینی مانند اسکلت فلزی دیوار، مبلمان

 نرده بالکن با جا گلدانی

ما قدردانی می کنیم از نیروهای کارگر صبور و کاربلد صنایع فلزی آریا که باعث رضایت مشتری ها شده اند چون پایه و اساس موفقیت و ماندگاری ما در این صنعت رضایت مشتریان بوده است. صنعتگران با تجربه ما با مشتریان خود همچون گزینه هایی ارزشمند در تجارت رفتار میکنند.

 درب فرفورژه

ما به طور حرفه ای و دقیق در نصب حفاظ پنجره و درب فرفورژه تهران فعالیت داریم. نیروهای نصاب ماهر و باتجربه ما همه کار خود را به بالاترین استانداردهای حرفه ای انجام می دهند و یک کار آهنی با کیفیت عالی را ارائه می دهند که مطمئنا به عملکرد و ارزش خود برای ملک مسکونی، تجاری یا صنعتی  می افزایند. در شهر تهران به دلیل شلوغی بسیار زیاد، لزوم حفاظت از منازل و ساختمان ها و افزایش امنیت آن ها مساله ای بسیار مهم برای صاحبان آن ها به شمار می رود. درب های آکاردئونی برای حفاظ پنجره غرب تهران و درب ها گزینه بسیار مناسبی برای حفاظت از آن ها در شهر تهران است جوشکار سیار غرب تهران که به دلیل مقاومت بالا و ساختار آهنی مستحکم آن ها مورد استقبال و استفاده بسیاری از مالکان و صاحبان منازل و ساختمان ها شده است. حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان غرب تهران که در محدوده مناطق غربی تهران استفاده می شود انتخاب ایده آلی است که ساکنان این مناطق در شهر تهران بتوانند آسایش و آرامش خاطر را با آهنگری غرب تهران به هنگام نبودشان در منازل و محل کار داشته باشند.

با ما تماس بگیرید برای ساخت حفاظ درب و پنجره فرفورژه در تهران ،حفاظ پنجره های فلزی، زیباترین حفاظ های آهنی ساختمان در تهران

راهکارهای جلوگیری از سرقت خانه

نرده حفاظ دور حیاط تهران مرزداران

  • almas site