بایگانی آبان ۱۳۹۷ :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 
 

صنایع فلزی ساختمانی
تولید و نصب درب های نرده ای آهنی،با عملگرهای زیبا و کاربردی، نرده حفاظ های آهنی برای پنجره، و درب های امنیتی موسوم به درب آکاردئونی و ریلی که همچون نگهبان برای حفاظت از خانه و آپارتمان عمل میکند. با افتخار باید بگوییم صنایع فلزی آریا با کیفیت برتر در تولید حفاظ آهنی ساختمان و با قیمت های مقرون به صرفه، طراحی و نصب رایگان حفاظ های آهنی مربوط به درب ،دیوار حیاط و پنجره های ساختمان طبق رعایت قوانین مرتبط با ساختمان شهرداری، مورد توجه قرار انبوه سازان تهران قرار گرفته است.
و از آنجا که ارائه خدمات عالی برای ما بسیار مهم است، متخصصین با تجربه ما با مشتریان ساختمان های مسکونی در تمام مراحل پروژه های مرتبط با صنایع فلزی ساختمان، از ابتدای پروژه تا تکمیل کار همراهی می کنند.
 
انواع تولیدات این مجموعه عظیم حفاظ سازی در تهران شامل:
حفاظ پنجره فرفورژه و ساده در طرح های مدرن و سنتی
درب های محافظ آپارتمان و مغازه و پارکینگ
حفاظ های دیواری معروف به شاخ گوزنی و بوته ای
 
برای سفارش نصب انواع حفاظ ساختمان در تهران و کرج میتوانید با شماره تلفن 09126215957 تماس بگیرید
  • almas site
  • ۰
  • ۰


حفاظ شاخ گوزنی

نرده های فلزی تزئینی می تواند سطح خوبی از امنیت را بدون از دست دادن لبه تزئینی و سنتی برای افزایش جلوگیری از نفوذ به اموال فراهم کندو  استفاده از نرده ها برای حفاظت ساختمان استفاده بیشتری نسبت به زیبایی دارد.

صنایع فلزی آریا تولید کننده حفاظ پنجره تهران جدید و مدرن و انواع حفاظ درب آکاردئونی تهران برای آپارتمان، مغازه و پارکینگ و حفاظ دیواری


نرده های فلزی سنتی ما از یک سیستم لوله گالوانیزه تولید می شود که بسیار قوی تر از نرده های فلزی تخت آهن خالص است. یکی از مزایای خریدار ضایعات در محل کمک مستقیم و غیرمستقیم به کارکنان زحمت‌کش شهرداری ‌می‌باشد. با این کار بسیاری از زحمات کارکنان کمتر شده و هزینه و منابع انسانی کمتری برای زدودن چهره شهر از ضایعاتی که هم اکنون قابل استفاده نیستند اما با تفکیک و بازیافت صحیح که توسط خرید ضایعات انجام می‌پذیرد، صرف می‌شود.


این نرده های فلزی ، بی عیب برای هر نوع از باغ و یا پروژه های مسکونی هستند.انواع حفاظ آهنی روی دیوار که در بازار آهن تهران مرسوم هستند و به فروش میرسند حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای و آبشاری میباشند.

متاسفانه در ماه های اخیر بر اثر افزایش قیمت آهن در ایران این حفاظ ها هم خیلی گران شده اند ولی صنایع فلزی آریا با مدیریت با تدبیر مهندس عبدی توانسته است با دریافت دستمزد نصب حفاظ ، همچنان مشتریان خود را راضی نگه داشته و ضمن رفع نیاز امنیت برای مشتریان خود، جلوی کاهش فروش این محصول را بگیرد.

برای سفارش حفاظ های دیواری در تهران و کرج میتوانید با شماره تلفن 09126215957  تماس بگیرید

 

  • almas site