انواع سنگ نما :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

انواع سنگ نما

 

عکس سنگ مرمر

نمای بیرونی ساختمان یکی از کارکردهای مهم ساختمان سازی می باشد که علاوه بر تاثیر زیباسازی در محیط شهری , به استحکام و دوام بیشتر ساختمان نیز کمک می کند و در سنگبری در اصفهان به فروش میرسد.

نماسازی با مصالح با کیفیت می تواند مقاومت ساختمان شما را در برابر آسیب های طبیعی مانند سیل , باران شدید و … افزایش دهد و به مصرف بهینه ی انرژی نیز کمک کند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری نماید.

 یکی از متداول ترین مصالح برای نمای ساختمان سنگ طبیعی , سنگ مصنوعی و آجرنما می باشد. که سنگ ها به دلیل جذابیت و استحکام ویژه ای که دارند از گذشته تا کنون همیشه مورد توجه پیمانکاران و معماران بوده اند.

سنگ نما طبیعی جز رایج ترین مصالح ساختمانی برای نمای داخلی و نمای خارجی ساختمان ها هستند و به دلیل دوام و عمر بالا در بسیاری از ساختمان های قدیمی و با ارزش مانند کاخ ها و عمارت ها استفاده می شدند.

سنگ های طبیعی دارای فهرست بیشماری هستند مانند سنگ مرمر , سنگ گرانیت , ماسه سنگ , تراورتن و … که همه ی آن ها برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ های طبیعی را می توان به طور کلی به سه گروه زمین شناسی تقسیم کرد: سنگهای رسوبی مانند سنگ آهک و ماسه سنگ ، سنگهای دگرگون مانند تخته سنگ و سنگ مرمر و در نهایت ، سنگهای آذرین مانند گرانیت.

در انتخاب بهترین نوع سنگ ، معماران باید عوامل متعددی را در نظر بگیرند از جمله ظاهر ، کاربرد مورد نظر ، اندازه پروژه و مهمتر از همه ، کامپوزیتی که استحکام و دوام کافی را ارائه می دهد. کارخانه سنگ اصفهان از جمله کارخانه های برتر کشور می باشد که از نظر کیفیت و قیمت پایین نمونه و زبان زده است.

تراورتن شکلاتی گل پنبه ای

گرانیت : گرانیت یک سنگ دانه درشت است که از کریستال های به هم پیوسته تشکیل شده است. این سنگ یکی از رایج ترین سنگ های موجود در جهان است و یک مصالح ساختمانی بسیار محبوب برای پوشش های داخلی و خارجی است. گرانیت به دلیل دوام و ماندگاری رنگ و بافت آن مشهور است.

سنگ مرمر: سنگ مرمر تاریخ غنی و پر فراز و نشیبی داشته است. این نوع سنگ جز سنگ های بسیار گرن قیمت و با ارزش می باشد و به همین دلیل امروزه در نما سازی ساختمان ها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

تراورتن: تراورتن ها جز مستحکم ترین و با دوام ترین سنگ ها هستند و به همین دلیل برای نمای ساختمان ها گزینه ی بسیار مناسب می باشند. دیوارهای خارجی با این سنگ  جادویی همیشه در نور خود می درخشند.

 با کیفیت ترین و مناسب ترین سنگ ها را می توانید در کارخانه سنگ اصفهان پیدا کنید. اگر به دنبال خریدی راحت تر هستید می توانید با شماره های کارخانه سنگ ساختمانی اصفهان تماس بگیرید و اقدام به سفارش غیر حضوری  سنگ مورد نظر خود به صورت عمده یا خرده نمایید.

برای نما سازی ساختمان به سنگی نیاز است که در عین زیبایی بتواند در برابر عناصر جوی بدون خراب شدن مقاومت کند و  تا چندین سال زیبا باقی بمانند.تراورتن ها همیشه به دلیل ظرافت طبیعی و نفوذ ناپذیری آنها در شرایط بیرونی انتخاب درستی هستند. به همین دلیل نمادین ترین سازه های دوران باستان که هنوز هم پابرجا هستند از سنگ تراورتن ساخته شده اند.

البته نکته ی مهم در رابطه با نمای ساختمان با سنگ طبیعی هزینه ی بسیار زیاد آن می باشد که باتوجه به شرایط فعلی و قیمت های بسیار بالای مصالح ساختمانی , امروزه افراد تمایل کمتری به سنگ طبیعی نشان می دهند و از جایگزین های آن مانند سنگ مصنوعی در نماسازی ساختمان استفاده می کنند. که همه این نوع سنگ ها در این سنگ فروشی در اصفهان عرضه میشود

سنگ مصنوعی نوعی مصالح ساختمانی است که ظاهری بسیار شبیه به سنگ طبیعی داشته و از استحکام بالایی نیز برخوردار است و امروزه در صنعت ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارد.

برخی از سنگ های مصنوعی از لحاظ رنگ بندی و طراحی به قدری از ظرافت و زیبایی برخوردار هستند که گاهی تشخیص آن ها از سنگ طبیعی بسیار مشکل می باشد.

سنگ های مصنوعی از ترکیب سیمان پرتلند با سنگ دانه های سبک و رنگ دانه اکسید آهن تولید شده و جایگزینی مقرون به صرفه و مستحکم به جای سنگ طبیعی برای نمای ساختمان می باشد.

استفاده از سنگ های مصنوعی در نماسازی به جای سنگ طبیعی هزینه ی پیمانکار را به نصف و حتی یک سوم کاهش می دهد و ضمن اینکه وزن سبک تر سنگ های مصنوعی نسبت به سنگ طبیعی نصب و نگهداری آن را نیز آسان تر کرده و تا سالیان سال بدون هیچ مشکلی با دوام و پابرجا خواهند بود.

سنگ های مصنوعی با هزاران قالب سنگ مصنوعی جداگانه , تنوع طرح و رنگ بیشماری دارند و با هر سلیقه و هر نوع دکوراسیون سازگار هستند.

به طور کلی استفاده از سنگ در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان همیشه چشمگیر و جذاب بوده است و خواهد بود البته امروزه سنگ های مصنوعی جایگزین بسیار مناسبی به جای سنگ های طبیعی شده اند که با توجه به استحکام بالا , هزینه ی مناسب و تنوع زیاد یک انتخاب عالی برای نماسازی می باشد.

انواع دیگر از مصالح مانند آجر نما و یا سرامیک نیز برای نماسازی ساختمان ها استفاده می شود که چندان پرطرفدار نیست و در ساختمان های لوکس و مدرن امروزی استفاده نمی شوند.

کارخانه سنگ اصفهان

شماره تماس سریع برای خرید انواع سنگ ساختمانی از اصفهان

09134090995

  • ۰۰/۰۵/۳۰
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی