انواع حفاظ آهنی ساختمان :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

 

 

حفاظ پنجره تهران

حفاظ آهنی از جمله راهکارهایی است که می توان با آن امنیت و زیبایی خانه را افزایش داد. حفاظ های آهنی مانند درب آکاردئونی هم مانع از ورود افراد ناآشنا و سارقین به منزل و ساختمان می شود و هم از سقوط اشیا از داخل ساختمان و منزل به بیرون جلوگیری می کند. امروزه حفاظ های آهنی در اشکال، انواع و رنگ های مختلف تولید و عرضه می شود. البته انتخاب نوع این حفاظ ها می تواند با توجه به سلیقه و بودجه افراد، ویژگی های آن ها و نیز توجه به نما و سایر اجزای ساختمان انجام شود. در ادامه مقاله به بررسی انواع حفاظ آهنی ساختمان پرداخته ایم.

حفاظ های ساختمان خود را به صنایع فلزی آریا سفارش دهید

با تلفن زیر در همه مناطق تهران

       09126215957     09122111190

حفاظ میله ای
یکی از انواع حفاظ های آهنی، نوع میله ای آن است که از رایج ترین نوع حفاظ ها در منازل محسوب می شود و روی پنجره ها را می پوشاند. حفاظ های میله ای خود به دو مدل تقسیم می شود که شامل داخلی و خارجی است. مدل خارجی در بخش بیرونی ساختمان و روی قاب پنجره قرار می گیرد. اما مدل داخلی روی از داخل منزل روی قاب پنجره به عنوان حفاظ پنجره قرار گرفته و نصب می شود. امروزه مدل های مختلفی از حفاظ های میله ای تولید می شود که در عین افزایش ایمنی ساختمان ها، نمای بسیار زیبایی هم ایجاد می کنند.

حفاظ ریلی یا متحرک
حفاظ ریلی یا متحرک نوع دیگری از حفاظ های آهنی است. این حفاظ ها با قابلیت باز و بسته شدن باعث می شود که دیگر حفاظ دور پنجره ها دیده نشود و زیبایی پنجره ها بیشتر نشان داده شود.

حفاظ بالکن کشویی

حفاظ متحرک
حفاظ متحرک یا قابل جداسازی نوع دیگری از حفاظ های آهنی است که عمدتا توسط مغازه ها، کسب و کارها و نیز خانه های ویلایی خارج از شهرها و حفاظ بالکن استفاده می شود. زیبایی در این نوع حفاظ ها اهمیت چندانی ندارد و گاهی مشاهده می شود که همه سطح حفاظ با ورقه ای ضخیم پوشیده می شود.

حفاظ ساده
این نوع از حفاظ آهنی از جمله پراستفاده ترین نوع حفاظ های آهنی محسوب می شود. زیرا قیمت مناسب آن باعث محبوبیت و کاربرد بیشتر آن شده است. ساخت حفاظ های ساده به طور معمول از قوطی هایی با ابعاد 20 در 20 یا 20 در 30 انجام می شود. طرح کلی آن هم با قرار گرفتن این قوطی ها به صورت افقی و عمودی ایجاد می شود. در برخی از موارد بالای قوطی های عمودی نیزه قرار می دهند که به حفاظ های نیزه ای شناخته می شود. در شهر تهران به دلیل شلوغی بسیار زیاد، لزوم حفاظت از منازل و ساختمان ها و افزایش امنیت آن ها مساله ای بسیار مهم برای صاحبان آن ها به شمار می رود. درب های آکاردئونی برای حفاظ پنجره غرب تهران و درب ها گزینه بسیار مناسبی برای حفاظت از آن ها در شهر تهران است جوشکار سیار غرب تهران که به دلیل مقاومت بالا و ساختار آهنی مستحکم آن ها مورد استقبال و استفاده بسیاری از مالکان و صاحبان منازل و ساختمان ها شده است. حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان غرب تهران که در محدوده مناطق غربی تهران استفاده می شود انتخاب ایده آلی است که ساکنان این مناطق در شهر تهران بتوانند آسایش و آرامش خاطر را با آهنگری غرب تهران به هنگام نبودشان در منازل و محل کار داشته باشند.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ شاخ گوزنی
از جمله رایج ترین نوع حفاظ های آهنی در تهران که روی دیوارها نصب می شود، حفاظ شاخ گوزنی است. این نرده ظاهر زیبایی دارد و هزینه نصب آن ها نیز نسبتا بالاتر است. زیبایی این نرده ها را می توان با رنگ آمیزی جذاب دوچندان کرد.

حفاظ بوته ای
این نوع حفاظ آهنی که روی دیوارها نصب می شود همانند نرده های شاخ گوزنی از نوع خاردار به شمار می رود. نصب این حفاظ توسط آهنگری غرب تهران باعث ایجاد سپری امنیتی بر بالای دیوار شده و مانع مستحکمی برای صعود به بالای آن ایجاد می کند. نصب این نوع نرده ها هم آسان و کم زحمت است.

حفاظ لیلیوم
این نوع نرده های آهنی از جمله زیباترین نرده هایی است که در شهر تهران استفاده می شود. در عین زیبایی، امنیت این نوع نرده ها هم نسبتا بالاست. طراحی ظاهر این نرده از روی شکل گل لیلیوم انجام شده است و نام این نرده آن هم برگرفته از نام این گل است. معمولا برای رنگ آمیزی این نوع نرده ها از دو رنگ استفاده می شود. طرح این حفاظ به این شکل است که از قسمت پایین میله نرده، گل ها به سمت اطراف باز می شود که با بالا رفتن ارتفاع این طرح ادامه می یابد. بنابراین ساخت این نرده ها در هر ارتفاعی امکان پذیر است.

حفاظ نیزار
این نوع حفاظ روی دیوار از حفاظ آهنی می تواند روی در و دیوار نصب شود. علاوه بر افزایش امنیت منازل، این نوع نرده ها یک دکوراسیون هم به شمار می رود که زیبایی بی نظیری دارد. از مزایای این نرده آن است که امکان جوشکاری تمام شاخه های حفاظ به شاسی به صورت مستقیم امکان پذیر است.


در این مقاله کوشش کردیم انواع حفاظ های آهنی پنجره و دیوار را مورد بررسی قرار دهیم. امروزه اشکال و مدل های متنوعی از این حفاظ ها تولید می شود که هر یک با توجه به ویژگی های خود به لحاظ ظاهری و میزان امنیت ایجاد شده با یکدیگر تفاوت دارد. البته سلیقه افراد در کنار میزان هزینه و ویژگی های این حفاظ ها در خرید و نصب آن تاثیرگزار است.

  • ۰۰/۰۵/۳۰
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی