تولید کننده قطعات کامیون :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

قطعات ماشین سنگین

تولید کننده قطعات کامیون و قطعات ماشین سنگین ، با در نظر گرفتن سلامت راننده ها و همچنین سلامت بار ، قطعات با کیفیت و بادوام را در عالی ترین جنس ممکن تولید می کند.‌

در برخی از این قطعات تنوع رنگی و طرحی نیز وجود دارد و این بدان معنا می باشد که تولید کننده این قطعات در کنار سلامت کالا به زیبایی آن نیز توجه به سزایی داشته است ، تمام این محصولات نیز با سود ناچیزی به فروش انبوه می رسد.

برند داخلی این قطعات بسیار شناخته شده تر از برند های خارجی است و قطعات خارجی کامیون توان رقابت با قطعات داخلی را ندارند زیرا استقامت بالای قطعات داخلی سبب شده است که دیگر هیچ کس به سراغ قطعات دیگر در هر قیمت که باشد ، نرود.

انواع قطعات کامیون

بوش ها و لاستیک ها و ضربه گیر های مختلف از قطعات کامیون هستند که در قسمت های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرند.‌

بوش شاهنگ کامیون از بوش های درجه یک تولید شده توسط تولید کننده قطعات کامیون در کشور است که با لاستیک منعطف و اعلا به تولید می رسد. ضربه گیر های مختلف نیز از جمله این قطعات هستند که از آسیب دیدگی راننده و بار در جاده های پر پیچ و خم و همچنین سرعت گیر ها جلوگیری می کنند.

کاسه چرخ از قطعات کامیون می باشد که محصولی صادراتی است و علاوه بر شرکت های تولید کننده کامیون در کشور به چندین کشور دیگر نیز صادر می گردد.‌

لاستیک قالپاق فنر نیز که در کشور تولید می شود ، تولید شده از مرغوب ترین نوع لاستیک و مواد پلی اتیلن می باشد که در کارخانه های با فناوری بسیار بالا تولید می شود همچنین پلاستیک به کار رفته در قطعات آن تماما از پلی اتیلن خالص بوده که از توان مکانیکی بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت قطعات کامیون

کارشناسانی که تولید قطعات کامیون زیر نظر آن ها قرار دارد متخصصین با تجربه ای هستند که سلامت کامیون را در گرو سلامت محصولات خود می بینند ، آن ها قطعات را در پک های چند عددی به بازار عرضه می دارند تا نیازی از این لحاظ به تولیدات کشور های دیگر احساس نشود.

تولید کننده های قطعات کامیون در کشور با در نظر گرفتن مشکلات مردم و گرانی های حاصل از تحریم و تورم قیمت قطعات خود را به پایین ترین حد ممکن رسانده است ، همچنین در صورت خرید مستمر یا انبوه در یک اقدامی خدا پسندانه قطعات خریداری شده را به صورت قسط بندی در آورده است.‌

سلامت راننده های زحمت کش کامیون بیش از هر چیزی ارزش دارد پس استفاده از قطعات بی کیفیت توسط کارفرما ها و یا توسط خود راننده ها کار عاقلانه ای نیست ، همچنین ممکن است عدم وجود یک قطعه هر چند کوچک صدمه جبران ناپذیری به کامیون بزند بنابراین با خود داری از هزینه اندک ، خود و کامیون را به خطر نیندازید.

در صورت خرید به صورت انبوه از تولید کننده قطعات تریلی می توانید از تخفیف های بسیار زیادی که مدیران این شرکت ها برای خریداران عمده خود قرار داده اند استفاده کنید و به این صورت صرفه اقتصادی زیادی را نیز شامل حال خود کرده باشید.

تولید کننده قطعات کامیون در کشور دارای تکنولوژی بسیار بالا و دستگاه های مخصوص هستند که دقیق ترین و سالم ترین قطعات تولیدی دنیا را به بازار عرضه می دارند ، به طوری که قطعات تولیدی ما همواره مورد تقلید تولید کننده ملت های دیگر بوده است.

در بازار جهانی نیز قطعات کامیون تولید شده ما از بهترین قطعات هستند و خواهان فراوانی در مناطق مختلف دنیا دارند البته قیمت مناسب  و طرح های متنوع آن را نباید در محبوبیت آن نادیده گرفت.

تماس با ما

آدرس: اصفهان-شاهپور جدید- خیابان امیرکبیر- ابتدای خیابان امام رضا- فروشگاه دریا کاسپین

تلفن: 09133164925

 

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی