لیست قیمت درب آکاردئونی با نمونه کار :: نرده حفاظ آهنی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

نرده حفاظ آهنی ساختمان

تولید و نصب انواع نرده حفاظ فلزی ساختمان

  • ۰
  • ۰

شفاف سازی در هزینه خرید و نصب درب آکاردئونی منجر به تصمیم گیری صحیح خواهد شد. ساخت درب آکاردئونی هزینه بر است و می بایست از قبل بودجه لازم برای این امر برآورد شود. محاسبه قیمت درب آکاردئونی برای همه سفارش ها یکسان و بر پایه یک فرمول ساده صورت می گیرد. قیمت درب اکاردونی آپارتمان و انواع درب های آکاردئونی کارگاهی و درب پارکینگ همگی بر پایه همین فرمول محاسبه می شود. محاسبه قیمت درب آکاردئونیبا این فرمول بسیار ساده است. خدمات اضافی هزینه حمل و غیره به این مقدار افزوده خواهد شد. این فرمول در برگیرنده قیمت ساخت درب آکاردئونی است. ارتفاع درب از روی قاب را در عرض درب ضرب کرده و عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع دوباره ضرب کنید. به این ترتیب:

فرمول محاسبه قیمت درب آکاردئونی : ارتفاع درب *عرض درب* قیمت هر مترمربع

لیست قیمت درب آکاردئونی در زمستان سال 1397

قیمت درب آکاردئونی سه گل 4 خم از جنس تسمه 5 فابریک با حمل و نصب و رنگ   700,000  تومان و با رنگ کوره ای 800,000  تومان

قیمت درب دوبل با حمل و نصب و رنگ کوره ای 1200,000 تومان

قیمت درب آکاردئونی دوجداره با هزینه حمل و نصب و رنگ کوره ای 1450,000  تومان

با توجه به نوسانات شدید قیمت آهن برای استعلام قیمت دقیق با شماره  09126215957 تماس بگیرید


درب آکاردئونی

نمونه کار درب آکاردئونی از صنایع فلزی آریا

صنایع فلزی آریا تولید کننده انواع درب آکاردئونی ضد سرقت در ایران است. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی قابلیت نصب بر روی همه درب های ورودی ساختمان را دارد. از درب های آکاردئونی می توان به عنوان جدا کننده و حایل در محیط های کارگاهی نیز استفاده کرد. به این ترتیب امکان فضاسازی های متعدد در یک فضای بزرگتر با کمترین هزینه میسر می شود. سهولت نصب و ضریب امنیت بالای درب آکاردئونی از مواردی است که همواره رضایت خریداران را جلب کرده است. قیمت درب آکاردئونی آپارتمان در مقایسه با ماندگاری و طول عمر بالای سازه بسیار مقرون به صرفه است. با کمی جستجو در فضای اینترنت و تحقیقات آنلاین می توانید قیمت های متفاوتی را برای هر متر مربع از حفاظ اکاردونی مشاهده کنید.

حفاظ پنجره کرج  حفاظ پنجره تهران حفاظ درب ضد سرقت آپارتمان  درب آکاردئونی کرج

قیمت حفاظ آکاردئونی تحت تاثیر قیمت فروش مواد اولیه، دستمزد کارگر متخصص، هزینه رنگ آمیزی و عوامل بسیاری قرار دارد. اعلام نرخ کمتر برای قیمت حفاظ آکاردئونی نباید موجب گمراهی و عدم توجه به کیفیت محصول شود. برخی از افراد با استفاده از آهن نامرغوب، دست دوم و ضایعاتی اقدام به ساخت درب اکاردئونی می کنند. این درب های اکاردئونیکیفیت بسیار پایین تری دارند و با قیمت نازل تری نیز به فروش می رسند. صرفهزینه برای خرید درب اکاردونی نوعی سرمایه گزاری برای آرامش خیال و حفظ اموال است.

قیمت درب آکاردئونی آریا برای هر متر مربعمقدار 290 هزار تومان در نظر گرفته شده و در فاکتور خریدار به وضوح قید میشود. این قیمت شامل هزینه ساخت درب آکاردئونی به همراه هزینه رنگ الکترواستاتیک درجه یک بوده و هزینه اضافی در محل دریافت نخواهد شد. با توجه به نوسان قیمت در بازار، شرکت آریا سعی در ثابت نگه داشتن قیمت ها داشته و تا این لحظه تغییری در قیمت ها لحاظ نکرده است.

تلفن تماس برای سفارش و خرید حفاظ اکاردئونی آهنی در تهران و کرج

09126215957

  • ۹۷/۱۰/۰۲
  • almas site

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی